blabla osv,.

hej älsklingar,
jag har inte gjort så mycket idag, jag sov dåligt inatt så jag var tvungen och stanna hemma ifrån skolan.
och klockan halv 3 skulle jag iväg på förhör, gick rätt bra faktiskt..
det är mycket som händer i mitt liv just nu & sådär, men jag tänker inte berätta vad det är för det är en ganska allvarlig sak.
men iallafall, jag fick ett par frågor för några dagar sedan som jag inte svarat på, så jag tänkte svara nu!
1. georgiana pavaloaia.
2. sommaren 2011!
3. georgiana pavaloaia,
4. hotpants!
5. ajjemensan :)
6. absolut, har tänkt och göra det förr, men har inte orkat.. heh (a)
7. jag förstår inte hur du menar. haha.. :(
8. ja de kan jag nog göra!
kramar

om man läser alla mina texter jag skrivit om honom osv så förstår man nog..
jaha nawe!!
kramar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: