DÅLIG UPPDATERING

förlåt för den dåliga uppdateringen, amanda är här just nu och jag ska be henne slå mig för att jag är dålig på att uppdatera!
SKA BLI SKÄÄÄÄÄRPNING NU ALLTSÅÅÅÅÅ
igår kom amanda till mig och ska sova här hela helgen, igår blev det bara myskväll med skräckfilm, marabou, kexchoklad och cola!
har inte ett skit & skriva men jag fyller i 30 dagar och lägger in en bild & låt, så bloggar jag senare
Dag 18, Det sjukaste jag har gjort
- var nog när jag gick fram och snacka med någon random på stan eller något.. jag vet inte riktigt, har gjort massa  saker så jag har skämt ut mina vänner! hehe
Dag 19, Vilken sport jag tränar/tränat & åsikt
- har tränat karate i 9 år , jag levde för att träna karate. jag älskade det, jag älskade tävlingarna. jag älskade allt nytt folk man lärde känna där, plus så hade man något och göra på dagarna! att träna karate var grymt härligt, det ger en frihet.
mitt allt<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: