lite about my life

en massa har frågat massa om hur mitt liv har varit, och alla säger att jag verkar ha ett perfekt liv.
det har jag dock inte , verkligen inte.
jag har förlorat min storebror, min barndomsvän lennart, gammelfaster, kusin ronja, mormor & farfar, och min morfar har cancer & min farmor har varit nära döden flera gånger.
jag vet inte varför jag står kvar här på jorden längre..
jag har blivit mobbad hela min skolgång , jag har blivit misshandlad , det sluta med att jag stanna hemma nästan varje dag från skolan och bara deppade och lyssnade på såna där depp musik.
jag orkade fan inte och jag orkar inte längre , men jag har lovat min pojkvän att kämpa för både hans & min skull, för jag skulle inte vilja förlora honom. aldrig.
det har  hänt mycket i mitt liv men dock saker jag inte tänker skriva ut här på bloggen iallafall.
bye..
Postat av: mathilda johansson

nej vad söt!

2011-12-06 @ 22:38:18
URL: http://www.mjvj.myshowroom.se
Postat av: F A N N I E

checka in min blogg och läs senaste inlägget !!

2011-12-07 @ 18:21:44
URL: http://fanniedanneker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: