mangeeee

mange makers - mange bjuder
låten kom ut igår och är redan känd som initahelvete! haha, grymt.
förlåt för att jag inte har bloggat något idag, har inte suttit så mycket vid datorn :)
började 8 och slutade tio över elva, så när mamma hade kommit och hämtat mig och jag äntligen kom hem så var det direkt = SÄNGEN
fysatan vad skönt det va!!
suttit inne varje rast idag så jag kunnat få sova ut, var grymt trött.
sen väckte mamma mig vid typ halv 2 för vi skulle på utvecklingssamtal? försökte få henne att gå dit själv men nejnej det vägrade hon.. jag var tvungen och följa med hehe.

bara så ni vet så har jag världens bästa pojkvän som jag är grymt lycklig med!! hehe love


gammal bild osv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: