mens osv

hej snyggingar,
har typ cp damp idag och så, kom hem från skolan vid elva tiden, eller nej.. jag slutade elva, mamma hämtade mig, vi åkte till maxi, jag stannade kvar i bilen och satte igång spansk hög musik och öppnade fönstret, hehe en massa bitchblickar fick jag! men careface för det.
sen fick jag värsta mensvärken så jag gick på toa flera gånger inom 5 minuter och så jag började må illa, så jag var tvungen att lägga mig till slut och mamma kom in med en filt och la den runt om min mage, gick lite bättre och så.
menmen, sen dess har jag bara suttit vid datorn och snackat med min älskling och så, och snart ska jag förmodligen dra och glo på tv! hehe orkar inte sitta och dega här hela tiden.
har inte ett skit och skriva, btw, vill ni att jag ska börja med frågestund? kyssar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: