Ska sova alldeles snart

Hej snyggingar!
Ligger i sängen och ska snart sova!
Hehe, har inte gjort så mycket idag, bara varit med Amanda och sedan efter det stack jag hem till Nathalie och där hände ett par grejer.. Vilket jag helst inte vill ta upp.
Sen kom jag hem och Georgiana kom till mig och hon sover här inatt!!
Jag saknar min pojkvän sjuuukt mycket.. Fml
Bloggar på mobilen, är verkligen inte van! Haha.
Men lägger in en bild så bloggar jag imorgon!

Postat av: Jesper Johansson

Hur tycker du en kille ska vara?

Hur träffades du och din kille?

Hur gammal är han och vart bor han?

Beskriv han med ord!

Tacksam för svar i ett inlägg så jag inte missar det.

Puss, sötnos ä. Älskar din blogg!

2011-12-04 @ 05:23:47
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att du är så jävla mycket sötare utan smink!

2011-12-07 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: