snart julaftoon

hallå ni,
jag har inte gjort så mycket idag, mamma kunde inte få upp mig ur sängen idag, jag började 8 och gick och la mig rääätt så sent igår haha... så hon försökte få upp mig i fyra timmar tills hon kom på att det inte ens var någon idé, men sen kom soc hit klockan 1 och vi snackade lite, jag somnade under tiden för jag hade varit vaken i typ en halvtimme när hon kom och jag var grymt trött!
så somnade jag om och sov till klockan 6 när hon hade åkt..
men iallafall, carro & alex vart här, men nu har dem åkt. och bästavän var här en liten stund så jag tog och fixade mig och medans jag gjorde det så hade vi lite tjejsnack! muhaha ;) nejmen.
ska nog ta & kolla på serier nu och sedan julfilm, vi hörs senare snyggingar!
loooooove
Postat av: Anonym

Hur kan du umgås med massa vänner o så när du inte går till skolan :s är inte det rätt oansvarigt? just sayin

2011-12-21 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: