svar på några andra frågor!

han fyller 18 år i början utav januari, han bor utanför Nybro som ligger i kalmars län,
hur vi "träffades", vi började snacka och så eftersom jag känner en som varit tillsammans med honom, men enligt henne var det lugnt att vi höll på och så :) sen kom han ju till mig, så kysste jag honom i bilen påväg hem! heeeehe.
kramar!
'
'
hej snyggingar förresten,
har inte gjort så mycket idag, bara varit hemma för jag har haft jätteont i magen!
och imorgon så kommer min pojkvän hem till mig, och elin & elin kommer också! 
senare på söndagen så åker min pojkvän hem igen och isåfall blir det antagligen att hänga med till min polares uppvisning i gymnastik :)
har ingenting speciellt & skriva, men vi hörs senare!
kyssar
Postat av: Jasso tjullander <3

hej! kan du inte berätta om hur din bror dog? du behöver inte. men jag har följt din blogg sedan du började och jag har alltid undrat!



kramar

/jasso <3

2011-12-15 @ 21:53:10
Postat av: Malin

Tycker inte han det känns skumt att vara tsm med någon som går i 8an när han själv tar studenten typ ;p ehe, vad säger hans kompisar liksom ..

2011-12-16 @ 16:43:06
Postat av: zabine

Uppenbart att ni fick söka kärleken hos varandra, han och jag har haft vårt lixom :)



jag är bara glad för eran skull och att det funkar även om avståndet är som det är. du är jättesöta tillsammans och jag önskar er all lycka i framtiden. :D



jag älskar dig förensten Pamela! :) <3

2011-12-18 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: