svar sen frågestunden

när fick du din första kyss? - när jag var 13
är du verkligen 14 år gammal? - japp, det är jag! :)
är du oskuld? - haha yes
vad hände mellan dig & daniel? - daniel ankar? lång historia.. vilket jag helst inte vill ska komma ut & så :)
vad är du nöjd över på din kropp? - ingenting alls, faktiskt
vart brukar du handla dina kläder? - ginatricot, jc, h&m, kappahl, lindex och dom där affärerna!
favoritdjur? - hundar & katter, absolut!
är du öppen att lära känna nya personer? - haha jadå :)
vem är din allra bästavän? - georgiana & issa
hur lång är du? - 165 typ
har du någonsin druckit alkohol? - klart jag har, vem har inte? :)
har du pojkvän eller någon på g just nu? - jappssss, jag har pojkvän! :)
kan du börja med dagens hiss & diss? - klart jag kan! kan börja med det imorgon!
går det bra för dig i skolan? - haha nja..
kan du inte göra videoinlägg? - har faktiskt tänkt på det, och det blir nog att jag lägger in minst 1 videoinlägg per dag :)
har du något/några tips för att få mindre slitet hår & vet du ett bra värmeskydd som riktigt hjälper? - nej faktiskt inte, använder inte sånt!
hur länge får du vara ute på kvällarna? - till typ 7-8.
har du varit full förr? - yesbox
är du blyg när du träffar "nytt folk"? - haha verkligen inte!
vad använder du för hårprodukter? - inga alls, faktiskt :)
hur gammal var du första gången du strula? - jag var tretton, hehe
vad är det värsta som har hänt i ditt liv? - att jag föddes och tog mitt första andetag
är du bra på att laga mat? - haha ehm... nja


svarar på resten imorgon, orkar verkligen inte nu! haha

Postat av: Anonym

Frågor!



Sjukt avis på dig du e asssss söt!



Varför hillar du inte din krop?

Roligaste händelsen i ditt live?

Känner du någon som vhar varit RIKTIGT sjuk?

Bästa människan du har träffat?

Favo mat?

Ditt och gio...(stavning) din bbf asså, roligaste minne?

2011-12-14 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: