svar på några andra frågor, natti

vilka bloggar läser du dagligen? - inga alls faktiskt, blir bara att jag läser dem ibland och så :)
varför bloggar du?älskar att se hur många läsare jag har per dag, hur många som kommenterat osv, att en sån liten grej kan göra något och betyda så stort! det är otroligt.
vänster - högerhänt? - högerhänt!
när fyller du år ? - 14 september
favorit färg? - blå
skostorlek? - 35
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna bredvid sin pojkvän som håller om en och man får en kyss direkt hehe :)
har ni något husdjur? - 3 katter
Har du ett förhållande? - yes :)
hur mkt väger du? - 37 typ
vet du vad du ska välja för pgr (gymnasiet)? - stylist
Blir du brun på sommaren? - nej , inte lätt iallafall :(
Vad är dina framtidsplaner? - ligga i en kista bredvid min brors grav.
Längsta förhållande? - 2 månader & 2 dagar
svarade på några andra frågor idag , jag tar lite frågor mittemellan ibland bara!
har jätteont i huvudet och känner att jag måste gå och lägga mig snart, så..
pussar
Postat av: Anonym

Du ska vara nöjd med din kropp den e döts fin!

Fu är grymmt söt och låt inte ngn fitta klanka ner på dig, om fu hade varit ful så hade du inte fått vara moddel tänk på den!;)



Bästis?

Bästa sommaren i ditt liv?

Bästa vän?

Favo trosor(asså vilken typ)

Oskuld?

Kan du göra fler vidioinlägg?

Har du några råd vad det gäller saknaden? Hos killar( typ ex)

Kan du göra ett videinlägg där sdu berättar ditt liv aå mkt du kommer ihåg?

2011-12-15 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: