vill bara skriva ut mig lite.

Visst ser jag glad ut?
- Alla kan le falskt
Jag har blivit mobbad under hela min skolgång, från 1an till nu, och jag går i 8an nu. Jag är "känd" som "anorexiabarnet" i min skola. Nästan alla här jag bor vet vem jag är, det är ju bara att säga anorexiabarnet.
Jag har inte haft anorexia & jag har inte det heller, när ska folk förstå? Varför försöker folk trycka ner andra utan mening? Bara för dem mår dåligt själva?
Det är dock inte det enda som jag har gått igenom. Jag har mist folk, väldigt många.
Min storebror Rodrigo, gammelfaster, kusin Ronja, barndomsvän Lennart, mormor & farfar, min farmor har varit nära döden flera gånger & min morfar har cancer och kan dö när som helst.
Jag har haft en sjukt riktigt grymt jävla dålig uppväxt. Misshandel osv.
Jag har inte lika mycket pengar som alla andra har, och bara för det så har folk lämnat mig. Dem har inte accepterat mig, den riktiga jag.
Jag började sminka mig i sjuan för jag skulle vara som alla andra. Jag kände mig tvungen.
Jag hatar mig själv för jag är grymt ful & så jävla dum i huvudet, för ingen tycker om mig för den jag är. Börjar bli så trött på allting.
Jag är självmordsbenägen, och folk kallar mig för ett emo för jag gråter i skolan när jag tänker en massa.
Emo var väl en stil? Plus så har jag aldrig skärt mig själv.
Jag klarar snart inte av denna smärtan mera, jag orkar inte kämpa
Postat av: Nora <3

älskling, jag finns här för dig i alla väder. du är en underbar vän, och jag vet att du är stark! du klarar det här finns ett samtal bort.<3

2011-12-11 @ 01:20:33
URL: http://norarepser.blogg.se/
Postat av: stefan !

finns om du behöver att prata ut någon gång !<3

2011-12-11 @ 18:27:22
Postat av: Sara

jag känner inte dig eller så, men du klarar det! det blir bättre, och du är perfekt precis som du är!

2011-12-11 @ 19:38:36
URL: http://staybeautiful.devote.se
Postat av: felicia

pamela..börjar nästan gråta av de här..

fattar inte hur folk tänker när dom håller på, jävla fittor till idioter alltså.

finns här för dig anytime<3!

2011-12-11 @ 22:25:10
URL: http://feliciagustafsssonn.blogg.se/
Postat av: heidi

jag vet vad du går igenom, mobbingen och att mista folk. finns här om du vill snacka!

2011-12-12 @ 20:53:44
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/
Postat av: sofia

Ush vad hemskt det låter! Känner inte dig , men jag vet att du klarar det! Jag är också väldigt smal , lång är jag också och jag har blivit kallad långben.. pinnen osv. Vet precis hur det känns. Du är stark!

2011-12-12 @ 22:17:34
URL: http://sofiaenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: