30 dagar

Dag 5
1. Jag är 165 cm lång
2. Jag brukar alltid somna till mörker, men ibland måste jag ha lampan tänd annars blir jag rädd.
3. Jag älskar att ta bilder på mig själv, bara ifall jag är fixad, inte annars.
4. Jag har tränat karate i ca 9 år.
5. Jag gråter nästan varje dag, pga massa hänt i mitt liv och händer.
6. Jag har inte så bra kontakt med min familj.
7. Allt jag önskar mig är att kunna försvinna och få vara med min storebror som är död.
8. Jag hatar mitt leende.
9. Jag vill ha mindre ögon.
10. Jag har astma.
Postat av: Meliinda Johansson @ facebook (:

3. Samma här! (;

Ditt leende är otroligt sött och det är finare med större ögon än små ögon, och dina ögon är normala :) <3

2011-11-17 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: