bara han - enligt mig.

Är HELT säker på att han kommer döda mig när han får se detta hehehe!
Men får nöja mig vid det.
Detta är världens underbaraste kille, världens finaste, som jag tycker sjukt mycket om.
Trodde inte att det fanns killar som honom, så jävla bra!
Jag ångrar inte att jag började snacka med honom, för hade jag inte gjort det hade det varit mitt livs största misstag, har jag kommit på.
En sådan kille som finns där i alla lägen, som är seriös, som fyller ens dag med lycka genom att bara höra hans röst eller se hans leende - då är det han.
Han är endast min, och han är förmodligen välkommen till min begravning när han kommer se detta! :)
Puss!
Postat av: jonna

åh pamela så gulligt skrivet!

hoppas verkligen på det bästa för er :) <3

2011-11-13 @ 18:52:31
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: