FÖRLÅÅT ÄLSKLINGAR

Hallåå snyggingar!
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket, har inte varit hemma så mycket dem senaste dagarna. Ska skärpa mig nu!!
Förresten så har min moster och hennes barn kommit från USA och hälsar på lite, så det blir nog att umgås rätt mycket med dem med!
Kom hem från skolan för 2-3 timmar sedan, slutade 11 idag. Tvingade med mig Nattah hem även fast hon inte förväntade sig det, hehe!
Nu ska jag förmodligen sova, är galet trött..
Ska fylla i dem där 3 dagarna jag inte skrivit på.
Dag 9 - Vad jag hade på mig idag - Det minns jag faktiskt inte. Tror jag hade på mig mina mjukisbyxor och ett linne!
Dag 10 - Det här saknar jag, (kan vara djur, människa, vad som helst) - Jag saknar min storebror som var mitt allt.
Dag 11 - Det här är jag dålig på - Är rätt dåligt på matte och så, hehe.. Och att spara mina pengar när jag väl får något..
gammal bild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: