har tråkigt...

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 20 ..
Hur många har du varit kär i? - 2 stycken tror jag.
Vad tycker du om kärlek? - ibland underbart, ibland sämst.
När kramade du någon sist? - idag.
Saknar du någon speciell person? - ja.
Har du svårt för att bli kär? - oohja.
När kysste/hånglade du med någon sist? - detdu.
Är du singel? - ja.
Är du kär? - kär och kär, tycker om en kille jättemycket och så helt enkelt.
Har du hånglat med någon av samma kön? - yes.
-
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - nej.
Hånglat med nån riktigt ful? - haha ja ..
Hånglat med fler än 50 pers? - nej, tror knappast det..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja, tror det.
Gjort något riktigt dumt? - nja, beror på hur man menar.
Gjort något du verkligen ångrar? - varit tillsammans med mitt ex, dissade en kille för honom.
Varit nykter på nyårsafton? - yes.
Åkt ambulans? - ja.
Gjort nåt olagligt? - ja.
Blivit polisanmäld? - deeru..
Fått din mamma att gråta? - ja, flera gånger.
Slagit ner någon? - yes.
Skämts över dina föräldrar? - ja haha sometimes.
Skämts över dig själv? - ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? - nej :) eller jo, isåfall bara till mina vänner.
Varit kär? - japp!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - haha ja :)
Är du ensam nu? - nääe
Vill du gifta dig? - ingen aning..
Vill du ha barn? - jag vill adoptera..
-
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - georgiana :)
Såg dig gråta? - nathalie, mamma, stephanie
Fick dig att gråta? - saknad
Du delade en drink med? - ingen aning hahah
-
DE SENASTE 72 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ja
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja, nattah :D
Köpt någonting? - ja, klubbor<3
Sjungit? - jaa
Saknat någon? - saknar alltid en viss person.
-
JAG HAR:
Digitalkamera? - ja :)
Systemkamera? - nej xd
Telefon på rummet? - nää
Egen dator? - ja :)
Könssjukdom? - hahah ah ellerhur, fast ne
Husdjur? - 2 katter! :)
Bra kompisar? - jadå, det har jag :)
Tar du receptbelagda mediciner? - ja
Vem vill du fika med just nu? - ingen aning,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: