mensvärk, fuck my life

Hej bloggen!

Har sovit jättedåligt inatt, vaknade vid 7, gick på toa och sen kunde jag inte somna om :(
Fick min mens igår igen, så nu har jag värsta mensvärken. Fuck my life.
Väntar på att mamma, syster och min moster kommer tillbaka från Väla, så ska vi käka och sedan åker vi hem :) Rätt skönt, saknar mina bashögtalare, hehe..

När jag kommer hem så lovar jag att jag ska ta bilder på mina krämer & mitt smink ifall ni vill veta vad jag använder för något!
Morgonens låt kommer.




saknade vänner - kapten röd

Bloggar mera senare, puss!
Postat av: Kajsa

Sv: tack så mycket pamela ! :),

Jo jag har bloggat i ungefär 1 och etthalft år nu, men jag har haft många olika bloggar men just nu så har jag väl bloggat på devote ungefär ett halv år nu! :)

Själv har jag samma fråga till dejj, hur länge har du bloggat ? ;)

Kram !

2011-11-03 @ 12:22:19
URL: http://Barakajsaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: