OJDÅ

Har inte haft datorn på tre dagar.
Men ska skriva båda dagarna nu!
Dag 1
- Jag är en tjej på 14 år som inte mår så jättebra även fast det ser ut som om jag har det perfekt. Jag är rätt lång för min ålder och jag är hjälpsam. Jag kan ha mina stunder ibland jag är riktigt förbannad och så, men det går över efter en stund. Annars tycker många att jag är en snäll och " söt " tjej, jag har dock inte bra självförtroende så jag håller inte med om det sista ordet!

Dag 2
- Jag brukar aldrig sätta på alarm, det är alltid mamma som väcker mig. Men ifall jag vaknar typ 5 eller något och inte kan somna om så brukar jag oftast gå upp och hitta på något annat. Käkar frukost, fixar mig och sätter mig vid datorn är dem vanligaste sakerna!
Dag 3
- Har inte ett minne utav någon jäätterolig kväll. Men kan se om jag hittar en bild som där jag hade rätt kul!
FARS DAG IDAG.
jag vet att din son emilio har en högsta önskan, att få dig tillbaka.
och att han kan säga grattis till dig på fars dag.
jag är stolt över dig ändå, att du klarade dig såhär långt.
3 år utan dig snart. i love you♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: