SVAR PÅ FRÅGORNA FRÅN FRÅGESTUNDEN

är du oskuld? - ja haha
hur lång är du? - 165 typ
vart bor du? - halland, kommer inte säga vart
har du någonsin strulat? - japp det har jag :)
är du på g med någon just nu & isåfall vad heter han? - ja det är jag, och jag tänker inte säga något. det får ni nog se på fb snart ;)
går du på någon sport? - nej, men jag har gjort & funderar på att börja igen
hur gammal är du? - jag är 14 år
varför  började du blogga? - jag saknade att behöva göra något varje dag, saknar alla underbara läsare och kommentarer jag fick varje dag, så nu ska jag fan satsa riktigt hårt på denna bloggen även om det kommer konsekvenser ibland!
kan du skriva lite mera om dina åsikter på din blogg? - jadå, ska försöka jobba på det! :)
tar du allting i ditt liv på allvar? - oftast och mest, ja.. men inte allting.
hur många syskon har du? - 6 syskon
har du någonsin blivit misshandlad? - ja.
har du någon piercing? - yes, i öronen. vill ta i tungan & i naveln.
när strulade du senast? - haha jag vet inte riktigt, men jag har inte gjort det på ett tag iallafall. tycker det känns onödigt att strula med någon bara sådär, så strular hellre med någon jag är på g med eller är tsm med :)!
är du från skåne? isåfall, vart är du ifrån? - japp det är jag, helsingborg :)
det var en massa mera frågor, men det svarar jag på imorgon istället. orkar inte nu! Puss
jag saknar mitt hår, okej?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: