vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer

Hallå sötnosar!
Sitter och lyssnar på musik och chillar med Georgiana, har precis käkat frukost.
Ska borsta tänderna alldeles snart när jag bloggat färdigt, och sedan ska vi glo på film :)!
Ni kan inte klaga på att jag inte bloggar, jag bloggar ju före jag borstar tänderna? :( Haha.
Blir nog att dra ut lite senare med lilla Gorg eller något sådant, kanske ut och gunga som igår! Finns inget annat sätt man kan roa sig på haha..
Ska sluta blogga nu, morgonens låt och bild kommer :)!
Elva år gammal och sjunger så fint. Hon kommer bli något riktigt stort!
Life is what you make
- Så du menar att jag har velat få det skitliv jag har nu? Fuck off.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: