Dålig uppdatering

Hej babe's!
Förlåt för dålig uppdatering på bloggen. Har haft så mycket att tänka på så jag har inte haft tid med att blogga! Men idag är jag på igen, så fortsätt läsa! ;)
En fråga & åsikt bara.
Fråga - Varför har alla emot Kissie?
Åsikt - Jag förstår inte varför alla har emot Kissie. Hon är liksom precis som alla andra, hon är en människa precis som jag, du och vem som helst annan i denna världen. Visst, hon har opererat sig mycket! Och hon är nöjd med sin kropp nu. Men det kanske hon inte var innan? Hon kanske blev mobbad för hon KANSKE inte hade några former? Jag säger absolut inte att hon inte hade det, men man brukar ju operera sig för vissa anledningar.
Jag är glad över att Kissie vågar vara sig själv, oavsett ifall ni "hatar" henne för ingenting. Hon är vacker som hon är och det är alla i denna världen!
Jag beundrar henne grymt. Hon har iallafall blivit något stort som ni förmodligen inte kommer bli för ni är så satans fega och har dåligt självförtroende så ni går på någon annan. Tack för mig! Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: