Hjälp?!

Hej på er allihopa! Ligger här i sängen och är riktigt trött, förstår inte varför. Har sovit ovanligt bra inatt ju! Men men så kan det nog bli ibland :)
Lyssnar på när katterna håller på och leker, rätt jobbigt faktiskt men jag orkar inte lyssna på musik just nu haha.. :(
Gorg gick hem innan, direkt efter vi hade käkat frukost, hon sov hos mig inatt.. Ovanligt? Nej skulle inte tro det ;) Hihi.
Färgade håret igår...igen, haha och ska kanske göra det idag med annars får jag vänta tills nästa månad när mamma får sina pengar för mitt hår blev orange på vissa ställen... Inte så jag hade tänkt mig men ja iallafall, ska tvinga min mamma köpa silverschampoo nästa månad dårå! Hihi ;)
Nej men Gud, låter som värsta bortskämda snorungen... Haha pinsamt! :(
Jag ska nog ta en liten powernap nu för att jag ska kunna orka med dagen, vilken tur att jag inte fixade mig innan! Brukar alltid bli så, fixar mig - färdig - gå rakt till sängen och lägga mig :( haha..
Förresten är det någon som kan såna saker med kodmallar och så?! Hör gärna av er då! Antingen i en kommentar eller till min blogghotmail som mina läsare kan skriva till: [email protected] ;)
Pussar!!
Postat av: Albin

haha din blogg va ju lite kulig att läsa i! :D <3

2012-02-24 @ 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: