Lala

Hej!
Sitter bara här just nu och degar lite.. Kollar igenom gamla bilder, och smsar och lite sånt där :)
En sak jag ska göra om två veckor
- Färga håret mörkblont. Åh taggad!!
Man får ju hoppas bara att mitt hår inte trillar av haha, mitt hår är ju riktigt slitet :( Men man får ju hoppas på det bästa. Ska sluta platta håret tills jag ska färga det, och ska vänta ett litet tag till efter också! Då får man ju hoppas att de blir bättre, plus så ska jag göra hårinpackning, lägga ägg på håret och massa sånt också :) Haha trevligt!
Jag har sett att många lägger upp sidor där man kan tjäna pengar per sidvisning man får, varje inlägg man skriver eller så på bloggen.
Jag förstår liksom inte? Folk bloggar, FÖR att få pengar. Lite patetiskt är det väl ändå? Liksom visst, vem älskar inte pengar? Men då borde man ju kunna tjäna det på något annat sätt. Ifall man bloggat ett tag, då är det liksom lite mera skillnad!
Men ska sluta skriva nu, jag lägger in en bild & en låt. Och "Visste ni att..." så bloggar jag senare!
image description
1. Jag börjar få ont i halsen.. Hatar att vara sjuk, jag hatar verkligen det! Längtar bara till sommaren just nu, kunna få sola, bada, grilla, gå barfota, bli rädd för insekter och massa sånt! Haha.
2. Jag måste alltid ha min skrivbordslampa tänd, även ifall det är morgon, dag, kväll eller vad som helst. Eller ifall det är skit ljust ute. Jag MÅSTE alltid ha den på!
3. Jag har rätt dålig syn faktiskt... Haha, men jag vill inte kolla upp den för jag vill och tänker inte ha glasögon. Och linser verkar vara rätt obehagligt, så liksom den tanken kan ju folk glömma direkt!
4. Jag har världens bästa tur... Ibland.
Postat av: Stina

Jag har linser det är inte ett dugg jobbigt, är jätteglad att jag skaffa de! :)

2012-02-06 @ 15:26:31
URL: http://sstinaaas.blogg.se/
Postat av: Bella

Linser är världens bästa uppfinning, det är inte alls jobbigt eller obehagligt, man känner dem inte :)

2012-02-12 @ 12:12:05
URL: http://onlyybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: