Svar på fråga!

Hej!
Sitter här och väntar på att en kille ska komma hit med mina 300 spänn och så. Lång historia, så orkar inte skriva det! Hehe.
Efter det blir det nog Maxi eller någonting sådant. Vad jag kommer köpa, det får ni se senare ;)
Ska göra en sak idag som kommer bli en totalt överraskning! :)
Förresten så har jag fått en fråga som jag ska svara på i detta inlägget.
Åh!
Jag kan lita på ganska många faktiskt.. Vilket är rätt jobbigt för dem flesta går runt & berättar det till andra. Men ändå nekar dem att dem har gjort det!
Men jag kan snacka med min mamma, min andra storebror som lever, Robert, Nathalie & Georgiana!
Och självklart kan jag lita på dem också. Kram!
Jag bloggar senare! 

pussar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: