-

------------------------------------------
----------------------------------------
---------------------------------------
-------------------------------------------------
Postat av: anonym.. hih

Hej Pamela! :)

Älskar din blogg, och allt du skriver om. Har varit med om ungefär samma saker som dig. Nära vänner har gått bort, jag blivit mobbad, blivit kallad anorexia-barn och massa skit. Tycker du är en jättebra förebild för alla som jag. Och eftersom du är så duktig på detta, och har gått igenom det, så undrar jag om du har några råd. Speciellt om detta med min vikt. För något som jag inte kan släppa från huvudet, är när folk kallar mig anorexia-barn. Jag hatar det, och kan inte låta bli att ta åt mig det! Jag är smal, jag vet, men jag försöker gå upp i vikt, men ingen fattar det. Jag har ju själv inte valt att vara såhär smal.. skulle ge allt för fett på kroppen, så alla kan sluta. Jag försöker äta mig mätt varje dag, nästan så jag kräks. Men de händer ingenting. Alla tror att de är lättare att gå upp i vikt, än vad det är att gå ner, men de är precis lika svårt. Och när folk säger ''åh, har du anorexia?!'' eller ''fan vad smal du är!'' till mig, så försöker jag förklara för dom att de är precis som att säga till någon ''fan va tjock du är!'' osv.Men ingen fattar. Och de får mig må så dåligt, ingen är som jag, inget fattar hur de känns för mig. Vet inte vad jag ska göra, för att jag ska sluta ta åt mig all skit, har så dåligt självförtroende, sämsta självkänslan. Har du något litet ynka tips om hur du tänker och försöker tänka? Jag är helt tom på ideer. Skulle kännas så bra, om du svarade, i ett inlägg isåfall. Har ju inte gett ut namn. Tack i förhand.



Du är bäst Pamela!

2012-01-24 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: