dagens ord som "hej" och "hejdå"

Hora? - Det är en kvinna som använder kortkort kjol kanske, eller någonting sånt och tar betalt för sex. Inte någon som precis strulat med någon, eller haft sex UTAN att ha tagit betalt för det. Folk missbrukar detta ordet för ofta nuförtiden. Det tycker jag är jävligt synd helt ärligt, folk skämmer ju ut sig själva! Som sagt, en hora är en person som TAR BETALT för sex, inte någon som precis dumpat dig!
Bitch? - Man ska respektera alla för hur människan är, och inte hur man vill att personen ska vara. Alla här i världen är människor, när ända in i helvete ska ni lära er det?! Behandla folk som ni själv vill bli behandlade. Annars lär ni säkert få ett likadant helvete som ni gjort till personen!
Äckel? - Vad finns det för äckligt på någon människa? ALLA, exakt ALLA har sina nackdelar. Till exempel som jag, jag är stolt och nöjd över min kropp, men jag gillar inte mina bröst. EXAKT AAAAAAAAAALLA har sina nackdelar, men ändå blir man kallad för äckel. Tänk på att just du som läser detta som har kallat folk för äckel, du själv har också nackdelar. Vissa märker sina, vissa märker inte.
Anorexiabarn? - Anorexia är en person som är otroligt smal och spyr upp maten när dem precis ätit. Typ som ätstörningar? Men bara för en människa är så sjukt smal så ska man inte bli felstämplad för det. Det är bara fel.
Postat av: Alizze

Stämmer precis! ;)♥

2012-01-28 @ 20:42:15
URL: http://alizzze.blogg.se/
Postat av: Alexandra

En specifik sak bara, anorexia är personer som svälter sig och äter inte alls, folk som spyr är folk som har bullimi :) tack annars för en bra blogg! :)

2012-01-28 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: