För tillfället

Hallå snyggingar!
Sitter och väntar på att Nathalie ska bli färdig med sitt cp ultra ljud, jag orkar inte sitta här i vårdcentralen och vänta.. Har gjort det i en timme nu! Blöö.
Ska fjäska för hennes mamma som är min extra mamma, alltså mamma2 som jag kallar henne hihi. Att hon ska köpa kebab tallrik till mig och Nathalie haha (a)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men puuuusssaaar ! Bloggar senare istället :)
Postat av: Felicia

Såg på facebook att man kunde ställa lite frågor till dig så svarar du och din bästavän på dem i ett videoinlägg senare? Så nu har jag några frågor.



1. Hur många läsare har du?

2. Gillar du ditt utseende? ( du är sjukt söt )

3. Ditt hår är sjukt fint, tycker du med det?

4. Vad är din favorit mat?

5. Hur sminkar du dig på morgonen?



Puss! <3

2012-01-25 @ 17:03:11
URL: http://www.felicialavesson.devote.se
Postat av: Anonym

e nathalie gravid? :O

2012-01-25 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: