Fråga från en stark person!

Hej tjejen!
Jadu jag vet att sånt är riktigt jättejobbigt. Det finns människor till allt förstår du!
Men jag kan ju inte säga att man bara ska ignorera det. Varje gång någon undrar ifall jag har anorexia så svarar jag alltid "nej de har jag inte, jag är naturligt smal och jag kan helt enkelt inte bli tjockare. Men jag är nöjd med min kropp och så länge jag är det så ska ni inte bry er"
Bara stå upp för dig själv! Jag vet hur det är vännen.
Jag är tacksam över att du kommer till just mig när du ber om tips och sånt. Det gör mig jätte glad!
Det är förresten bara att skriva till mig på Facebook eller någonting sådant så ska jag hjälpa dig så mycket jag kan. Jag håller allting innanför mig själv!
Jag vill faktiskt att ingen ska ha det som mig. Jag hade kunnat ta all skit som finns bara för ingen ska hamna i samma situation som mig. Eller ens må som mig!
Men som sagt, skriv till mig så fort det är något så hjälper jag dig. Love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: