glömt frågestunden eller?!

hej!
jag hoppas inte ni har glömt frågestunden? det är ju chansen att fråga vad ni än vill och jag svarar helt ärligt.
just nu sitter jag bara här vid datorn & chillar lite, nathalie är här, men hon ligger och sover. för hon har varit hos sin pojkvän under hela helgen, och som ni förstår... inte mycket sömn ;) haha.
helt ärligt, är det bara jag som tycker mobbning är för jävla dumt att det ens finns?
jag menar, det finns ingen som är bäst eller sämst, fulast eller snyggast, coolast eller töntigast, eller någonting sånt här i världen. det finns inte en enda person som är ful, för alla är vackra på sitt egna sätt!
jag har varit mobbad under hela min skolgång så jag vet hur det är, jag är dock fortfarande mobbad, men jag vet att jag kommer bli något i framtiden iallafall.
jag skiter fullständigt i vad dem säger nuförtiden, men innan tog jag alltid åt mig, därför har jag jättedåligt självförtroende nu.
jag lyssnar på "jessie j - who's laughing now"
den låten gjorde hon tydligen för att hon blev mobbad i skolan, och nu har hon blivit något stort som dem andra inte har!! och nu försöker dem få kontakt med henne för att känna sig coola typ. tycker verkligen sånt är patetiskt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: