svar..

För varje person som gillar så svarar jag ÄRLIGT på dom här frågorna - PÅ BLOGGEN
1. Vad är ditt mellannamn? - Louise
2.Är du i ett förhållande nu? - Nej! :)
3.Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - ..
4.Vem var du tillsammans med sist? - Haha eeehhm.. Manfred!
5.Har du haft ett seriöst förhållande? - Ja det har jag :)
6.Vem vet mest om dig? - Nathalie Sultan & Georgiana Pavaloaia.
7.Vad gör du på fredagskvällar? - Sitter hemma och chillar, har inte festat eller druckit på ett år snart typ!
8.Har du någonsin varit full? - Haha ja, men påminn mig inte...
9.Har du testat droger/att röka? - Att röka ja.
10.Röker du? - Nej
11Snusar du? - Usch förfan, neeej!!
12.Saknar du någon just nu? - Ja.
13.Hur mår du idag? - Helt okej faktiskt! 
14.Bästa minnet från sommaren? - Att jag och en gammal polare blev bjudna på fest av några randoms, haha! :)
15.Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - Danmark.
16.När var du där? - I sommras!
17.Föredrar du svenska eller utländska killar? - Spelar absolut ingen roll, faktiskt.
18.Ser du fram emot någonting just nu? - Haha jadå ;)
19.Sköter du skolan? - Hehe inga kommentarer ..
20.Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Nej det har jag inte
21.Har du haft sömnproblem? - Ja och jag har det fortfarande.
22.Hur ofta gråter du? - Ungefär varje dag.
23.Vad gör du när du mår dåligt? - Funderar på ett sätt att kunna ta självmord
24.Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Ingen.
25.Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - Nej.
26.Vilken skola? - Ög
27.Har du varit otrogen någon gång? - Jaaao... Men aldrig igen!
28.Har någon varit otrogen mot dig? - Ja.
29.Är du stolt över dig själv? - Vet inte..
30.Har du lätt att få folk att skratta? - Hahaha ja..
31.Cider eller öl? - Öl!
32.Har du några talanger? - Beror på hur du menar? :)
33.Vet du om någon är kär i dig? - Haha ja det vet jag..
34.Är du kompis med ditt/dina syskon? - Ja :)
35.Vad står det i ditt senaste sms? - "<3"
36.Hur lång är du? - 1,65
37.Hur mycket väger du? - 39 kg ungefär..
38.Vilken storlek har du på kläderna? - 34
39.Har du svarat ärligt? - Ja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: