visste ni att...

- Jag älskar hundar. Jag har haft 8 hundar under hela min uppväxt, finns verkligen inga bättre djur!!

- Mitt längsta och seriösaste förhållande varade i två månader och två dagar..? Tills han började tröttna på att jag mådde dåligt "hela tiden" typ. Mogen grabb osv ! :)

- Jag och min bästavän Gorg bråkar rätt ofta, för er som inte trodde det? Vi står varandra riktigt nära, vi är tajtaaaa, riktigt tajta till varandra, men det finns ju dagar vi också har bråk! Det har väl alla. Eller..?

- Jag hatar när man är på gång med en kille och samma dag som man ska träffa honom så iggar han! Har hänt mig tusentals gånger.

- Jag är sån som kan gå fram till folk som sitter ensamma och äter, någon som gråter, ser att någon blir mobbad, ser någon som blir utsatt för slagsmål och sånt, att jag kan gå fram och prata med personen och stoppa slagsmålet? Hatar mobbning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: